كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش

موقع الكول تون يقدم لكم متابعينا الكرام كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش، الأغنية التي نالت إعجاب الكثيرين، كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش.

كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش


أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش

كلمات : هيثم سليم
الحان : ياسر نور
توزيع : يحيي يوسف


كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش لعملاء فودافون :-
طريقة الاشتراك في فودافون اتصل على #كود الاغنية *550* او اتصل على 5555.
الكود :- 029153

كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش لعملاء اتصالات :-
طريقة الاشتراك في اتصالات ارسل كود الاغنية لرقم 1500 او اتصل على #كود الاغنية *15*.
الكود :- 50913218

كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش لعملاء موبينيل :-
طريقة الاشتراك في موبينيل ارسل كود الاغنية لرقم 9999 او اتصل على 9999.
الكود :- 50525984


شاهد أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش



كلمات أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش

قلبي اتغير من ناحيتها مبقاش ليها في قلبي مكان
وأما بتيجي في ايدي صورتها مبشوفهاش ليه انا زي زمان
كنت بخاف معرفش انساها لكن بتنسي الأيام

مبحنلهاش وبقيت بتغير للأحسن لما ماشوفهاش
وان رجع الوقت في يوم بيا انا ماختارهاش
لكن دي الدنيا ومين فينا اتعلم ببلاش


بقى عادي خلاص بالنسبالي تيجي سيرتها كده أو ماتجيش
فوقني اوام اللي جرالي حبها ده حكاية ماتلزمنيش
واهي صفحة اتقلبت في الماضي وهقدر من غيرها اني اعيش

ومش بنكر ان انا حبتها وقلبي اتعلق بيها اوام
وبنيت احلام بس نسيتها اصل ما بجريش انا ورا اوهام
والجرح مسيره بيتداوي بالوقت بيجي النسيان

مبحنلهاش وبقيت بتغير للأحسن لما ماشوفهاش
وان رجع الوقت في يوم بيا انا ماختارهاش
لكن دي الدنيا ومين فينا اتعلم ببلاش

شاهد أيضاٌ :-

كول تون أغنية مصطفى حجاج مبحنلهاش