كول تون أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما

كول تون أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما، أغنية انت الوحيد تم اطلاقها بمناسبة عيد الحب، وهيا اغنية رومانسية من كلماتها "أنت الوحيد في الدنيا دي اللي بصدقه.. ياما نفسي جنبك أعيش حياتي كلها، تم تسجيل أغنية انت الوحيد بالأستوديو الخاص بالموزع الموسيقي فهد زوج أسما المشتركة في الدويتو مع النجم محمد محي.

كول تون أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما

أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما
كلمات : محمد عاطف.
ألحان : تامر علي.
توزيع : موسيقي فهد.

كول تون أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما
كود كول تون اتصالات مصر : 
50914388
50914389

كود كول تون موبينيل مصر : 
50526543

كود كول تون زين الكويت : 
2406848
2406849

كود كول تون اوريدو قطر : 
139516
139517

كود كول تون اتصلات الامارات : 
206633
206634

كلمات أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما
انت الوحيد في الدنيا دي اللي بصدقه
ياما نفسي جنبك اعيش حياتي كلها
من يوم ما شوفتك قلبي غير مبدأه
حبيت حاجات عمري ما كنت بحبها
متستغربش فرحتي بيك ماتستغربش لهفتي
ماتغلاش "متغلاش" اي حاجة عليك

انا بحبك اوي
وغيرك قلبي انا مالهاش "ملهاش"
لقيتني معاك مبحسبهاش "مابحسبهاش"
يا اما هواك يا اما بلاش انا بحبك اوي
تعرف حبيبي ايه اللي شدني نحيتك "ناحيتك"
انا بعترفلك مش هخاف لو قولتلك
انا هعترفلك مش هخاف لو قولتلك
رقة كلامك لون عينيك ضحكتك

من قبل ما أقابلك وانا في احلامي شايفك بتخيلك
قدام عينيك انا بنسى روحي و دنيتي
وبلاقي جنة بلون جميل متلونة
تعالى يلا بسرعة قرب نحيتي "ناحيتي"
انا وانت ملناش "مالناش" الا بعض وحبنا 
متستغربش فرحتي بيك ماتستغربش لهفتي
ماتغلاش" اي حاجة عليك
انا بحبك اوي لغيرك قلبي انا مالهاش
لقيتني معاك مابحسبهاش
يا أما هواك يا اما بلاش ,, انا بحبك أوي
تعرف حبيبي ايه اللي شدني نحيتك انا هعترفلك
مش هخاف لو قولتلك ,, تعرف حبيبي ايه اللي شدًني ناحيتك
"رقة كلامك" "لون عينيك" "ضحكتك"
من قبل ما أقابلك و أنا في احلامي شايفك ,, بتخيلك

شاهد أيضاٌ :-

كول تون أغنية انت الوحيد محمد محى وأسما