كول تون شاهيناز ضياء انا بعشقه لجميع الشبكات

دلوقتي تقدر تخلي أغنية شاهيناز ضياء انا بعشقة رنة لتليفونك ( كولتون )، نعود لكم من جديد بعد غياب طويل معلشو كان غصب عننا، المهم بنقدملكم بعد عودتنا كول تون مميز أغلبية البنات بتدور عليه هو كول تون شاهيناز ضياء انا بعشقه لجميع الشبكات اتصالات موبينيل فودافون، أغنية انا بعشقه أغنية رومانسية جدا يعشقها البنات، علشان كدة جبنهالكو كول تون لشبكة موبينيل وشبكة اتصالات وشبكة فودافون.

كول تون شاهيناز ضياء انا بعشقه لجميع الشبكات


كود كول تون أغنية شاهيناز ضياء أنا بعشقه في اتصالات :-
الكود :- قريباٌ
طريقة الاشتراك في اتصالات ارسل كود الاغنية لرقم 1500 او اتصل على #كود الاغنية *15*.

كود كول تون أغنية شاهيناز ضياء أنا بعشقه في موبينيل :-
الكود :- 5454869
طريقة الاشتراك في موبينيل ارسل كود الاغنية لرقم 9999 او اتصل على 9999.

كود كول تون أغنية شاهيناز ضياء أنا بعشقه في فودافون :-
الكود :- قريباٌ
طريقة الاشتراك في فودافون اتصل على #كود الاغنية *550* او اتصل على 5555.

بالنسبة لكول تون اتصالات و فودافون سيتم أضافتهم قريباٌ فانتظرونا.

شاهد أيضاٌ :-

كول تون شاهيناز ضياء انا بعشقه لجميع الشبكات